Pagina's

dinsdag 10 februari 2015

Filmaanbod van BiblioNu

Tweemaal genieten voor de prijs van één
Veel boeken zijn zo de moeite waard dat ze verfilmd zijn. Je kunt er dus eigenlijk dubbel van genieten. Waar de een zweert bij het boek, zal de ander de voorkeur geven aan de film. Dat mag, maar nog leuker is om het beide uit te proberen. “En ik leen al mijn favoriete series bij de bibliotheek”, vertelt studente Fieke.

Het lenen van een film is voor leden  gratis. Wekelijks wordt het aanbod uitgebreid met films voor alle leeftijden. Van de avonturen in Sesamstraat tot Pippi Langkous, van Mees Kees naar de verfilming van het laatste boek van Dan Brown. Ook complete series zoals Braking Bad, Penoza en Downton Abbey zijn beschikbaar. De overzichtelijke indeling in genres maakt het kiezen al een stuk eenvoudiger. Op zoek naar die ene speciale titel? Alles is te reserveren binnen de collectie van Biblionu.
Fieke, 20 jaar en studerend aan de  universiteit vindt het een geweldig concept, films lenen bij de bibliotheek. “Grey’s Anatomy, Prison Break, Lost, ik heb ze allemaal geleend bij de bieb. Ik vind het ideaal! Vooral omdat ik als student niet zo veel geld heb te besteden en ik natuurlijk wel over alle hitseries wil praten met mijn vrienden.”
Neem een kijkje in de catalogus van BiblioNu en laat je verrassen door het aanbod.


Geen opmerkingen: